Milyen jogon változtatja bármelyik szülő a családi otthont kőkemény edzőtáborrá? A majdani fényes sportkarrier reményében? Mert hát ő tudja, hogy milyen életpálya dukál a csimotájának. Véletlenül sem a saját, be nem teljesült ambícióit hajszolja és vetíti rá valaki olyanra, aki még nem egy érdekérvényesítésre képes, autonóm személyiség.
A kormány intézkedései csak a budapesti lakhatással foglalkoznak, de az adatok alapján sokkal rosszabb a debreceni lakások megfizethetősége. Az újságnak nyilatkozó szakértők jövőre további emelkedést várnak.
Tasó László országgyűlési képviselő több tízperces felszólalásokat tartott a nyíradonyi közmeghallgatáson, hazugnak, hozzá nem értőnek és „holdról jövő grál lovagnak” nevezte Szilágyi Zoltánt, a város új polgármesterét.
„Az emberiség jelenlegi ismeretei szerint nem látunk reményt atommag összeolvasztásból energia szabályozott békés termelésére.” Szalay Sándor Kossuth-díjas akadémikussal készült interjú a tervezet kapcsán. – Hajdú-bihari Napló, 1957. december 4.
A gyár kapacitása 150 ezres helyett, inkább csak 80-90 ezer autó/év lehet a 2020-as évek második felében. Az eredetileg tervezett három helyett csak két modell-sorozat gyártása lehet biztos az új gyárban, mert a harmadik kapcsán a cég úgy döntött, hogy inkább Németországban állítaná elő. A BMW nem cáfolta a 24.hu információit, melyekről egy iparági forrástól szereztek tudomást. Értesülésük szerint az autóiparban érezhető bizonytalanság miatt változott a menetrend a debreceni BMW-nél. - A cikkben foglaltakra reagált a Külgazdasági és Külügyminisztérium.
Húsz-ötven százalékkal szállították le a nyugdíjasok lakáspénzét. Az államvasúti alsó kategóriák, a segédtisztek, altisztek, havi- és napidíjasok, postai és pénzügyőri altisztek nyugdíját nem csökkentették. – Debreczeni Újság, 1931. december 3.
Az érintettek kizárólag online kérdezhetnek és fejthetik ki a véleményüket. Papp László polgármester szerint a cirkusz nem hiányzik, a személyes jelenlét nélküli közmeghallgatás pedig jobban bevonja a lakosságot – véli a városvezető.
Lázár János miniszter hatástanulmány előkészítését rendelte el a Debrecent és Nagykerekit összekötő 106-os vasútvonal kiváltásának szolgáltatási következményeiről.
Hajdú-Bihar megye ipari vezetői a gazdasági feladataikról tárgyaltak: szó esett az együttműködés hiányáról és a társadalmi tulajdon fokozott védelméről; megfogalmazódott, hogy a társaságok miért ne fordíthatnák nyereségüket jótékony célokra. – Hajdú-bihari Napló, 1957. december 1.
A debreceni CATL-akkumulátorgyár katasztrófavédelmi engedélyét korábban sikerrel perlő civil aktivista úgy látja, ha nem tudják megállítani az akkuipari beruházásokat, el kell érni, hogy azok a debreceniek javát szolgálják.
„Szavazott a nép: a legigazabb és legteljesebb hatalomra, a most izmosodó népi, nemzeti összefogásra, hogy véleményével is elmondja: szilárdan a szabadság, a béke, a jelennél is gazdagabb, jövő, s a párt mellett van, amely mindnyájunk felfelé ívelő útját igazgatja.” – Néplap, 1954. november 30.